Hier staat MOOR voor

‘Ondergronds chaos terugdringen en bovengronds rust creëren’

In de Nederlandse ondergrond ligt 1,7 miljoen kilometer aan kabels, leidingen, buizen en andere infrastructuur. Alle werkzaamheden die gericht zijn op de aanleg en instandhouding daarvan, zorgen voor veel overlast, hinder en maatschappelijke kosten. De komende decennia zal het aantal graafwerkzaamheden sterk toenemen, als gevolg van saneringen van oude infra, nieuwe aanleg en verglazingsprojecten.

De opdracht van de gemeente is om hinder als gevolg hiervan tot een minimum te beperken, tegen zo laag mogelijke maatschappelijke kosten en met borging van de continuïteit van voorzieningen. Dit vereist grip (sturing, regie en coördinatie) op werken en een goede samenwerking met netbeheerders, grondroerders en andere partijen. MOOR ondersteunt en faciliteert dit gehele proces vanaf de voorbereiding van werkzaamheden tot en met de financiële afhandeling.

Missie en Visie van MOOR

Waar staan we voor?

MOOR draagt bij aan een leefbare en veilige openbare ruimte met het MOOR Platform® dat de regie, transparantie, efficiency en samenwerking in de kabels en leidingen keten ondersteunt.

Waar gaan we voor?

MOOR heeft de ambitie om het aantal interventies in de openbare ruimte en de impact van werkzaamheden aan kabels en leidingen te beperken en maatschappelijke kosten te minimaliseren.

 

Sneller werken, beter beslissen

MOOR geeft wegbeheerders de mogelijkheid om de complete regie te voeren over opbrekingen in de openbare ruimte, met behulp van het MOOR Platform®.

Het MOOR Platform® adresseert het gehele ketenproces. Dit leidt tot sneller en efficiënter (samen)werken en tot een betere besluitvorming en afstemming. Ontsluiten van belangrijke databronnen maakt het mogelijk om belemmerende factoren inzichtelijk te maken en samen met het kaartgebaseerd werken wordt het ontwerp en beslissingsproces efficiënter afgehandeld.

Het MOOR Platform® is in Nederland dé standaard voor het ondersteunen van alle processen die te maken hebben met het plannen, vergunnen, uitvoeren en administratief afhandelen van werkzaamheden aan de ondergrondse infrastructuur.

Kwaliteit

MOOR levert een kwalitatief hoogwaardig en betrouwbaar product, wat een vereiste is voor een langdurige en tevreden klantrelatie.

Continuïteit

Met MOOR kiest u voor zekerheid en continuïteit. Een webapplicatie met toekomstperspectief, dat zich continu blijft ontwikkelen.

Innovatie

MOOR groeit mee met uw ambities. In nauw overleg met onze gebruikers en belanghebbenden, werken wij continu aan de verbetering en uitbreiding van het MOOR Platform®.

MOOR werkt volgens onze klanten
Gemeente Schiedam
'Team Beheer van de Gemeente Schiedam is zeer content met MOOR, met zowel de Vergunningen als de Meldingen module.'
'Ik ben er blij mee!' Joost Kuijer Gemeente Wijdemeren
'MOOR is zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb het mijzelf in een korte tijd "eigen" weten te maken. Daarnaast heb je snel overzicht op één centrale plek. Ik ben er dan ook blij mee!'
'Facturering verloopt veel sneller!' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'
'MOOR biedt de structuur waar behoefte aan is!' Hugo Hoenders Gemeente Alphen aan den Rijn
'MOOR biedt de structuur waar netwerkbeheerders en gemeenten behoefte aan hebben, zodat processen eenduidig en transparant doorlopen kunnen worden.'
'MOOR geeft ruimte' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'In het verleden kwam ik steeds tijd tekort om vergunningen en meldingen naar wens te behandelen en ontbrak de regie. Het gebruik van MOOR heeft dit probleem opgelost en geeft ook ruimte om andere taken te kunnen vervullen.'
'Top training!' Geert-Jan Talsma BUCH gemeenten
'Bij de meeste trainingen heb ik na afloop meer vragen dan voor de training, maar bij MOOR is dat zeker niet het geval!'
Oplossing voor vandaag en morgen!
Martin de Vaal | Algemeen directeur

“Het is goed om te zien hoe Nederland zich ontwikkelt op het gebied van hoe er met ondergrondse infra wordt omgegaan. Wij proberen MOOR zodanig te ontwikkelen dat wij oplossingen bieden voor de uitdaging van vandaag, maar ook van morgen. Essentieel hierin is de kennis en kunde van onze gebruikers. Wij zijn dan ook blij met het vertrouwen van onze klanten”.

Stel een vraag aan Martin »
Klant staat centraal!
Ed Schravesande | Commercieel Directeur

“Mijn drijfveer is om de klant centraal te stellen binnen onze organisatie en daardoor hun behoeften en vraagstukken te kunnen blijven vertalen naar producten en diensten die hierop aansluiten. Wij moeten als MOOR altijd een toegevoegde waarde kunnen leveren en ervoor zorgen dat onze klanten zeer tevreden zijn en blijven”.

Stel een vraag aan Ed »