Hier staat MOOR voor

‘Ondergronds chaos terugdringen en bovengronds rust creëren’

In de Nederlandse ondergrond ligt 1,7 miljoen kilometer aan kabels, leidingen, buizen en andere infrastructuur. Alle werkzaamheden die gericht zijn op de aanleg en instandhouding daarvan, zorgen voor veel overlast, hinder en maatschappelijke kosten. De komende decennia zal het aantal graafwerkzaamheden sterk toenemen, als gevolg van saneringen van oude infra, nieuwe aanleg en verglazingsprojecten.

De opdracht van de gemeente is om hinder als gevolg hiervan tot een minimum te beperken, tegen zo laag mogelijke maatschappelijke kosten en met borging van de continuïteit van voorzieningen. Dit vereist grip (sturing, regie en coördinatie) op werken en een goede samenwerking met netbeheerders, grondroerders en andere partijen. MOOR ondersteunt en faciliteert dit gehele proces vanaf de voorbereiding van werkzaamheden tot en met de financiële afhandeling.

Missie en Visie van MOOR

Waar staan we voor?

MOOR draagt bij aan een leefbare en veilige openbare ruimte met het MOOR Platform® dat de regie, transparantie, efficiency en samenwerking in de kabels en leidingen keten ondersteunt.

Waar gaan we voor?

MOOR heeft de ambitie om het aantal interventies in de openbare ruimte en de impact van werkzaamheden aan kabels en leidingen te beperken en maatschappelijke kosten te minimaliseren.

 

Sneller werken, beter beslissen

MOOR geeft wegbeheerders de mogelijkheid om de complete regie te voeren over opbrekingen in de openbare ruimte, met behulp van het MOOR Platform®.

Het MOOR Platform® adresseert het gehele ketenproces. Dit leidt tot sneller en efficiënter (samen)werken en tot een betere besluitvorming en afstemming. Ontsluiten van belangrijke databronnen maakt het mogelijk om belemmerende factoren inzichtelijk te maken en samen met het kaartgebaseerd werken wordt het ontwerp en beslissingsproces efficiënter afgehandeld.

Het MOOR Platform® is in Nederland dé standaard voor het ondersteunen van alle processen die te maken hebben met het plannen, vergunnen, uitvoeren en administratief afhandelen van werkzaamheden aan de ondergrondse infrastructuur.

Kwaliteit

MOOR levert een kwalitatief hoogwaardig en betrouwbaar product, wat een vereiste is voor een langdurige en tevreden klantrelatie.

Continuïteit

Met MOOR kiest u voor zekerheid en continuïteit. Een webapplicatie met toekomstperspectief, dat zich continu blijft ontwikkelen.

Innovatie

MOOR groeit mee met uw ambities. In nauw overleg met onze gebruikers en belanghebbenden, werken wij continu aan de verbetering en uitbreiding van het MOOR Platform®.

MOOR werkt volgens onze klanten
Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'Lang wachten op een reactie van een indienende partij is met MOOR verleden tijd, omdat we nu zelf het initiatief hebben en proactief kunnen handelen.'
Guus Bongenaar Gemeente Alkmaar
'De aanschaf van MOOR heeft ervoor gezorgd dat alle meldingen en vergunningen van de nuts- en telecombedrijven volledig, juist en goed beheersbaar in beeld zijn gekomen. Meer grip op de ondergrond dus, wat zorgt voor een betere afstemming tussen alle partijen; hierdoor weer minder klachten van burgers en winkeliers.'
Aniel Jaddoe Gemeente Bernheze
'Ik vind de Klantendag erg effectief!'
Gemeente Zaltbommel
'‘In het begin was ik kritisch, maar mij heb je met MOOR!’'
'Wat moet ik zonder MOOR? Ik zou me geen raad weten.' Eelco Hoekstra Gemeente Groningen
'De communicatie met de netwerkbedrijven gaat veel sneller en efficiënter. Intern plukken wij hier ook de vruchten van. Wij krijgen nu vaker de kans om werk met werk te maken. In tijden van bezuinigingen mooi meegenomen. Sinds MOOR is ook de omzet gestegen, omdat nu alle graafmeldingen worden afgerekend.'
Obe Vallenga Gemeente Best
'MOOR is de finishing touch op het beleid!'
Oplossing voor vandaag en morgen!
Martin de Vaal | Algemeen directeur

“Het is goed om te zien hoe Nederland zich ontwikkelt op het gebied van hoe er met ondergrondse infra wordt omgegaan. Wij proberen MOOR zodanig te ontwikkelen dat wij oplossingen bieden voor de uitdaging van vandaag, maar ook van morgen. Essentieel hierin is de kennis en kunde van onze gebruikers. Wij zijn dan ook blij met het vertrouwen van onze klanten”.

Stel een vraag aan Martin »
Klant staat centraal!
Ed Schravesande | Commercieel Directeur

“Mijn drijfveer is om de klant centraal te stellen binnen onze organisatie en daardoor hun behoeften en vraagstukken te kunnen blijven vertalen naar producten en diensten die hierop aansluiten. Wij moeten als MOOR altijd een toegevoegde waarde kunnen leveren en ervoor zorgen dat onze klanten zeer tevreden zijn en blijven”.

Stel een vraag aan Ed »