'De toepassing van het MOOR Platform® verloopt boven verwachting, ook in de samenwerking met de netbeheerders. Ik ben dan ook zeer tevreden!'
Gemeente Zaltbommel
'‘In het begin was ik kritisch, maar mij heb je met MOOR!’'
Bert CijnssenGemeente Brummen
'“De opzet van de Klantendag zo houden, mooi dat er gekozen kan worden in sessies waar werkelijk de interesse of nodige kennis kan worden opgedaan. Ik vind het prima zo!”'
'Facturering verloopt veel sneller!'Nella BroekhuizenGemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'
'Alles op één plek'Pascal van SomerenGemeente Assen
'Hulpvaardig en deskundig. Je kan merken dat er goed is nagedacht over de applicatie!'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is'Ria de BoerGemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'