'MOOR, daar waar service nog een begrip is'Ria de BoerGemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
'Wat moet ik zonder MOOR? Ik zou me geen raad weten.'Eelco HoekstraGemeente Groningen
'De communicatie met de netwerkbedrijven gaat veel sneller en efficiënter. Intern plukken wij hier ook de vruchten van. Wij krijgen nu vaker de kans om werk met werk te maken. In tijden van bezuinigingen mooi meegenomen. Sinds MOOR is ook de omzet gestegen, omdat nu alle graafmeldingen worden afgerekend.'
'Facturering verloopt veel sneller!'Nella BroekhuizenGemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'
Rob van BergenVitens
'Ik heb goede ervaringen met het MOOR Platform®. Het is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en eenvoudig in te vullen. Ook de status van de aanvraag is goed te volgen.'
Nella BroekhuizenGemeente Achtkarspelen
'Lang wachten op een reactie van een indienende partij is met MOOR verleden tijd, omdat we nu zelf het initiatief hebben en proactief kunnen handelen.'