Aanvraagformulier voor de meldende partij
MOOR werkt volgens onze klanten
'Helpt frustraties voorkomen' Marinus Kort Medewerker Infrastructuur
'Dat informatie van Melvin getoond wordt in MOOR geeft een extra ondersteuning bij vergunningverlening. Een mooi hulpmiddel voor een correcte en snelle afhandeling. Het helpt frustraties, die kunnen ontstaan door conflicten bij wegwerkzaamheden en stremmingen, te voorkomen. Fijn ook dat dit op één scherm te zien is '
Esther Christis Gemeente Lopik
'Als informatie adviseur hecht ik waarde aan goed contact met onze leveranciers. Met MOOR was dit persoonlijk, vlot en professioneel. Zo zie ik het graag!'
Joop de Kraker Gemeente Reimerswaal
'De toepassing van het MOOR Platform® verloopt boven verwachting, ook in de samenwerking met de netbeheerders. Ik ben dan ook zeer tevreden!'
Bert Cijnssen Gemeente Brummen
'“De opzet van de Klantendag zo houden, mooi dat er gekozen kan worden in sessies waar werkelijk de interesse of nodige kennis kan worden opgedaan. Ik vind het prima zo!”'
Marco van den Born Gemeente Westervoort
'Als je de MOOR Helpdesk belt met vragen is er binnen 5 minuten een reactie of als je de voicemail inspreekt, word je snel teruggebeld.'
'Facturering verloopt veel sneller!' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'