Aanvraagformulier voor de meldende partij
MOOR werkt volgens onze klanten
'Het MOOR Platform® is een verademing' Jan Vis Gemeente Koggenland
'Ik ben zeer tevreden over het werken met het MOOR Platform®, het werkt fantastisch en is zeer gebruiksvriendelijk. Ten opzichte van de vroegere papieren afhandeling van vergunningen en instemmingsbesluiten is het MOOR Platform® een verademing. Ook de financiële afhandeling van werken en vergunningen is goed geregeld.'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
Peter Catto & Rob Verlaan Gemeente Haarlemmermeer
'Door gebruik te gaan maken van de module MOOR Projecten, kunnen we onze projecten in een vroeg stadium met de nutsbedrijven communiceren waardoor de werkzaamheden op een eenvoudige manier met de betrokken partijen zijn af te stemmen. Voor de gemeente Haarlemmermeer en de aangesloten Nutsbedrijven betekent dit een beter inzicht in de wederzijdse projecten en daardoor kostenbesparing door werk met werk te maken.'
'Wat moet ik zonder MOOR? Ik zou me geen raad weten.' Eelco Hoekstra Gemeente Groningen
'De communicatie met de netwerkbedrijven gaat veel sneller en efficiënter. Intern plukken wij hier ook de vruchten van. Wij krijgen nu vaker de kans om werk met werk te maken. In tijden van bezuinigingen mooi meegenomen. Sinds MOOR is ook de omzet gestegen, omdat nu alle graafmeldingen worden afgerekend.'
'Al 10 jaar een begrip!' Gerard van Harskamp Gemeente Koggenland
'De gemeente Koggenland is zeer tevreden over MOOR. Vroeger was er onvoldoende regie op de werkzaamheden aan kabels en leidingen, maar nu is dit er wel. Jullie hadden wat mij betreft nog 10 jaar eerder mogen beginnen!'
Marco van den Born Gemeente Westervoort
'Als je de MOOR Helpdesk belt met vragen is er binnen 5 minuten een reactie of als je de voicemail inspreekt, word je snel teruggebeld.'