Klanten waarderen MOOR Helpdesk met een 8,1!
De MOOR Helpdesk is sinds jaar en dag een belangrijke schakel in het succes van MOOR. Het platform is de afgelopen jaren sterk gegroeid, in aantallen klanten maar zeker ook in aantallen gebruikers. Nieuwe gebruikers kunnen daarnaast andere eisen stellen aan de service van de helpdesk.
Om te peilen in hoeverre de MOOR Helpdesk nog steeds aansluit bij de behoeften van onze gebruikers, hebben wij onlangs een onderzoek uitgevoerd onder MOOR gebruikers. Daaruit blijkt dat wij overall op goed scoren. Gebruikers beoordelen ons van goed tot zeer goed.
Veel lof voor onze MOOR Helpdesk collega’s
Uit het onderzoek komt verder naar voren dat onze gebruikers de MOOR Helpdesk bijzonder goed waarderen: wij scoren een 8,1 als gemiddelde waarderingscijfer en een 8,4 op klantvriendelijkheid! Dit zijn cijfers waar wij als organisatie bijzonder trots op zijn. Onze collega’s van de MOOR Helpdesk verdienen dan ook veel lof voor hun inspanningen.
Gelukkig hebben wij ook scherpe feedback ontvangen van onze gebruikers. Deze input is voor ons zeer waardevol en wordt gebruikt om het continu verbeteren van de MOOR Helpdesk inhoud en richting te geven. Zo zullen we nog meer aandacht schenken aan de kennisontwikkeling van onze helpdeskmedewerkers. Er wordt steeds vaker een beroep gedaan op hun ict- en vakinhoudelijke kennis. En omdat de ontwikkelingen binnen de wereld van IT elkaar razendsnel opvolgen, zullen wij hun groei en ontwikkeling nog beter ondersteunen.
We willen alle deelnemers die aan het onderzoek hebben deelgenomen hartelijk bedanken voor hun feedback, complimenten, aanmoedigingen en suggesties. Blijf deze vooral aan ons doorgeven!