Aanvraagformulier organisatieaccount
MOOR werkt volgens onze klanten
Michel Feller VolkerWessels Telecom
'De Klantendag bevatte een goede afwisseling van onderwerpen, die allemaal betrekking hadden op het gebied omgeving.'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
Ton Duijndam Werkorganisatie Duivenvoorde
'Tijdig inzicht in elkaars plannen geeft mogelijkheden tot efficiënte samenwerking. Toekomstgericht samenwerken met zoveel mogelijk graafrust tegen lage maatschappelijke kosten begint met tijdige afstemming. De samenwerkende gemeenten willen daarin een coördinerende rol oppakken en doen dit samen met MOOR.'
'Helpt frustraties voorkomen' Marinus Kort Medewerker Infrastructuur
'Dat informatie van Melvin getoond wordt in MOOR geeft een extra ondersteuning bij vergunningverlening. Een mooi hulpmiddel voor een correcte en snelle afhandeling. Het helpt frustraties, die kunnen ontstaan door conflicten bij wegwerkzaamheden en stremmingen, te voorkomen. Fijn ook dat dit op één scherm te zien is '
T. Beekman Gemeente Sudwest Fryslan
'Mijn algemene indruk is dat de Vergunningen module meer volwassen is geworden. De functionaliteit die is toegevoegd, is zeer gemakkelijk in gebruik. Vooral de adviesfunctie en het definitief maken van documenten ervaar ik als een welkome aanvulling.'
'Binnen 1,5 uur klaar!' Amber Rufi Gemeente Gooise Meren
'Vroeger was ik ruim 1 ½ dag bezig om de facturatie in orde te maken en nu ben ik binnen 1 ½ uur klaar'