Aanvraagformulier organisatieaccount
MOOR werkt volgens onze klanten
'Ik ben er blij mee!' Joost Kuijer Gemeente Wijdemeren
'MOOR is zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb het mijzelf in een korte tijd "eigen" weten te maken. Daarnaast heb je snel overzicht op één centrale plek. Ik ben er dan ook blij mee!'
Marco van den Born Gemeente Westervoort
'Als je de MOOR Helpdesk belt met vragen is er binnen 5 minuten een reactie of als je de voicemail inspreekt, word je snel teruggebeld.'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
Maarten van der Veer Gemeente Wageningen
'Door de invoering van MOOR is er in de gemeente Wageningen meer grip en overzicht ontstaan op kabels en leidingen beheer. Hierdoor is ook duidelijker wat de opbrengsten zijn voor degeneratie van de verharding. Waarde vermindering van je areaal wordt hiermee voorkomen.'
Aniel Jaddoe Gemeente Bernheze
'Ik vind de Klantendag erg effectief!'
'MOOR biedt de structuur waar behoefte aan is!' Hugo Hoenders Gemeente Alphen aan den Rijn
'MOOR biedt de structuur waar netwerkbeheerders en gemeenten behoefte aan hebben, zodat processen eenduidig en transparant doorlopen kunnen worden.'