Aanvraagformulier organisatieaccount
MOOR werkt volgens onze klanten
'MOOR voorkomt onnodig papierwerk en heen en weer gebel' Henk Verloop Gemeente Schiedam
'Ik ben zeer tevreden over MOOR. Naast het inzichtelijk hebben van meldingen is de afhandeling van vergunningen nu veel efficiënter dan vroeger. MOOR voorkomt onnodig papierwerk en heen en weer gebel. Verder ben ik zeer te spreken over de MOOR Helpdesk. Vragen worden altijd snel, correct opgepakt en afgehandeld. Echt opvallend goed!'
Gemeente Schiedam
'Absoluut pluspunt van MOOR is de zeer vriendelijke en correcte Helpdesk. Ook is de MOOR Gebruikersdag altijd heel interessant en nuttig.'
Roland Geursen Implementatiemanager Liander
'Als ik aan MOOR denk, zijn pro actief, meedenkend en klantgericht de steekwoorden die in mij opkomen.'
Sander Kesselaar Gemeente Borsele
'Voor de implementatie was ik vrij sceptisch, maar ik ben inmiddels volledig bijgedraaid en een zeer tevreden MOOR klant!'
Ton Duijndam Werkorganisatie Duivenvoorde
'Tijdig inzicht in elkaars plannen geeft mogelijkheden tot efficiënte samenwerking. Toekomstgericht samenwerken met zoveel mogelijk graafrust tegen lage maatschappelijke kosten begint met tijdige afstemming. De samenwerkende gemeenten willen daarin een coördinerende rol oppakken en doen dit samen met MOOR.'
Sjors Wermink Gemeente Hengelo
'Ik geef de Klantendag een 8. Vooral zo doorgaan en blijven vernieuwen!  '