Aanvraagformulier organisatieaccount
MOOR werkt volgens onze klanten
Bert Cijnssen Gemeente Brummen
'“De opzet van de Klantendag zo houden, mooi dat er gekozen kan worden in sessies waar werkelijk de interesse of nodige kennis kan worden opgedaan. Ik vind het prima zo!”'
Hugo Hoenders Gemeente Alphen aan den Rijn
'Mooi om te zien dat hoe meer gemeenten zich aansluiten bij MOOR, beheer kabels en leidingen een volwaardige plek krijgt in het beheer openbare ruimte.'
'MOOR geeft ruimte' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'In het verleden kwam ik steeds tijd tekort om vergunningen en meldingen naar wens te behandelen en ontbrak de regie. Het gebruik van MOOR heeft dit probleem opgelost en geeft ook ruimte om andere taken te kunnen vervullen.'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
Ton Duijndam Werkorganisatie Duivenvoorde
'Tijdig inzicht in elkaars plannen geeft mogelijkheden tot efficiënte samenwerking. Toekomstgericht samenwerken met zoveel mogelijk graafrust tegen lage maatschappelijke kosten begint met tijdige afstemming. De samenwerkende gemeenten willen daarin een coördinerende rol oppakken en doen dit samen met MOOR.'
'Facturering verloopt veel sneller!' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'