‘Regie op de volledige kabels en leidingen keten’

Het MOOR Platform® is in Nederland inmiddels dé standaard voor het ondersteunen van alle processen die te maken hebben met het plannen, vergunnen, uitvoeren en administratief afhandelen van werkzaamheden aan de ondergrondse infrastructuur.

Het MOOR Platform® is samen met gemeenten, netbeheerders en aannemers ontwikkeld. Deze samenwerking zorgt voor optimale acceptatie bij alle betrokken partijen, met alle relevante informatie voor alle betrokken partijen.

 
MOOR platform®
 
Geo - informatie
Project Initiatie
Project Afstemming
Voor-
bereiding
Facturatie
Archivering
Management informatie
 
 
Met MOOR Platform® kunt u

‘Sneller werken, beter beslissen’

 

De praktijk laat zien dat het MOOR Platform® daadwerkelijk bijdraagt aan verbetering van regie, samenwerking en sturing op het terrein van graafwerkzaamheden. Dit komt ook tot uitdrukking in de tijdswinst die geboekt wordt door versnelling van de afhandelingstijd dankzij de ontsluiting van kwalitatieve informatie en het kaartgebaseerd werken.

Aansluiten op het MOOR Platform® kan voor iedere vergunningsverlenende instantie op een eenvoudige en snelle manier, met een minimale inspanning. Ontzorging is hierbij een een belangrijk speerpunt waarbij kwaliteit en transparantie van de dienstverlening altijd voorop blijft staan.

MOOR biedt een totaal oplossing voor de gehele keten.

 

Hoe werkt de Gemeente Hengelo met het MOOR Platform®? Sjors Wermink neemt u mee.

Snel

Binnen een maand operationeel!

Het MOOR Platform® is een flexibel systeem dat binnen een maand eenvoudig is in te richten naar uw lokale wensen. Het is zeer gebruiksvriendelijk; na een korte opleiding kunt u direct aan de slag.

Minimale inspanning

Maximale investering van 2 dagen!

Als internettoepassing is het MOOR Platform® 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar en zijn wij (en niet u) verantwoordelijk voor performance, beheer en onderhoud.

Maximaal ontzorgen

Optimale ondersteuning!

Wij verzorgen het gehele aansluittraject, inclusief het informeren en opleiden van de netbeheerders en aannemers. Eenmaal aangesloten, verzorgen wij het accountbeheer en is er de MOOR Helpdesk waar u terecht kunt met al uw vragen.

Geen verrassingen

MOOR Platform® is een totaaloplossing!

Met het MOOR Platform® kiest u voor het gemak van een all-in-one oplossing en komt u niet achteraf voor verrassingen te staan. U kiest voor zekerheid. Een webapplicatie met toekomstperspectief, dat zich continue blijft ontwikkelen.

Resultaat

  • Minimale overlast en hinder
  • Maximaal inzicht
  • Alles digitaal
  • Voldoen aan wet- en regelgeving, zoals BAG
  • Verbetering communicatie
  • Tijdswinst door versnelling afhandelingstijd

Toekomstvast

  • MOOR Platform® is onze core business
  • Voorbereid op BGT
  • Sinds 2007 bewezen oplossing
  • Blijvend innoveren
  • Blijvend geïnspireerd door onze klanten
  • Gedreven door klanttevredenheid
MOOR werkt volgens onze klanten
Michel Feller VolkerWessels Telecom
'De Klantendag bevatte een goede afwisseling van onderwerpen, die allemaal betrekking hadden op het gebied omgeving.'
Roland Geursen Implementatiemanager Liander
'Als ik aan MOOR denk, zijn pro actief, meedenkend en klantgericht de steekwoorden die in mij opkomen.'
'MOOR biedt de structuur waar behoefte aan is!' Hugo Hoenders Gemeente Alphen aan den Rijn
'MOOR biedt de structuur waar netwerkbeheerders en gemeenten behoefte aan hebben, zodat processen eenduidig en transparant doorlopen kunnen worden.'
Peter Catto & Rob Verlaan Gemeente Haarlemmermeer
'Door gebruik te gaan maken van de module MOOR Projecten, kunnen we onze projecten in een vroeg stadium met de nutsbedrijven communiceren waardoor de werkzaamheden op een eenvoudige manier met de betrokken partijen zijn af te stemmen. Voor de gemeente Haarlemmermeer en de aangesloten Nutsbedrijven betekent dit een beter inzicht in de wederzijdse projecten en daardoor kostenbesparing door werk met werk te maken.'
'MOOR is more!' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'MOOR is toekomstgericht en investeert in het systeem. Het systeem ondersteunt ons als gemeente niet alleen voor archivering, maar ook als communicatiemiddel met de nutsbedrijven. Ook facturering is geïntegreerd.'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
MOOR Platform® werkt!
Roel van Haren | Accountmanager

“Vanuit mijn functie als accountmanager onderhoud ik het contact met zowel nieuwe als bestaande gemeenten over de mogelijkheden en oplossingen die MOOR kan bieden. Indien u geïnteresseerd bent in het MOOR Platform®, neem dan contact met mij op”.

Stel een vraag aan Roel »
MOOR biedt meer!
Saskia Willems | Accountmanager

Als accountmanager bouw ik graag duurzame relaties op. Toegevoegde waarde leveren aan de doelen waarvoor een gemeente gesteld staat. Dat geeft mij voldoening en plezier. Meer weten over de mogelijkheden van MOOR? Ik kijk uit naar uw reactie. “

Stel een vraag aan Saskia »
MOOR biedt meer!
Luuk Spijkers | Accountmanager

“Als accountmanager ben ik resultaatgericht, sta open voor verschillende gedachten, belangen en verantwoordelijkheden. Ik vind het een uitdaging om deze samen in kaart te brengen. En in te richten in onze SaaS oplossing. Ook het volgen van de trends en marktontwikkelingen zijn hierin belangrijk. Heeft u interesse in het MOOR Platform®? Neem dan contact met mij op.”

Stel een vraag aan Luuk »