Aanvraagformulier organisatieaccount
MOOR werkt volgens onze klanten
Peter van Eeuwijk Gemeente Maasdriel
'Met het MOOR Platform® houden wij overzicht. Dat is voor ons al winst!'
Robert Everaarts Creditmanager gemeente Zeist
'De koppeling tussen MOOR en ons financieel systeem werkt geweldig, we zijn er heel blij mee.'
'Binnen 1,5 uur klaar!' Amber Rufi Gemeente Gooise Meren
'Vroeger was ik ruim 1 ½ dag bezig om de facturatie in orde te maken en nu ben ik binnen 1 ½ uur klaar'
'MOOR, daar waar service nog een begrip is' Ria de Boer Gemeente Landsmeer
'De Helpdesk van MOOR wordt bemand door medewerkers die verstand van zaken hebben en ter plekke oplossingen aandragen en meedenken. Ik vind dat een verademing.'
'Archief moet je niet meer situeren maar organiseren' Richard van Dortmont Gemeente Krimpenerwaard
'Medewerkers hebben baat bij één werkomgeving met geïntegreerde vak- en archieffunctionaliteiten. Dit vermindert administratieve lasten, voorkomt dubbele opslag en vermindert handelingen en inrichting van technische koppelingen van de systemen. Laat informatiespecialisten de archieffunctie inrichten binnen de vakapplicatie met MOOR Archiefbeheer. Zo voldoe je zonder extra handelingen automatisch aan de eisen voor bewaren en vernietigen.'
'Facturering verloopt veel sneller!' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'