Onze dienstverlening via het MOOR Platform® is zoals u van ons gewend bent.

Hoe blijven wij onze dienstverlening naar u toe waarborgen in deze periode van maatregelen inzake het coronavirus?


SaaS-oplossingen
Visma Roxit levert SaaS-oplossingen (cloud diensten) aan haar klanten conform een vooraf afgesproken dienstverleningsovereenkomst (SLA). In deze SLA is nader omschreven hoe wij zorgdragen voor continue beschikbaarheid van de oplossingen. De toegang tot en de kennis over deze SaaS-oplossingen is vastgelegd in onze interne systemen, die zowel intern als extern (via beveiligde remote toegang) beschikbaar zijn. Taken en verantwoordelijkheden zijn belegd over meerdere teams waarmee wij waarborgen dat onze oplossingen beschikbaar blijven op het niveau dat u van ons gewend bent, ondanks eventuele uitval van medewerkers.

Partners
Voor de continue levering, beveiliging en hosting van het MOOR Platform® maakt Visma Roxit gebruik van een aantal gerenommeerde partners waarmee dienstverleningsovereenkomsten zijn afgesloten op basis van 24 x 7 beschikbaarheid en service. Voor al deze partners geldt dat een ononderbroken dienstverlening is gegarandeerd. Hiermee blijft het MOOR Platform® 100% leveren conform het SLA.

Afspraken
De klantafspraken, implementatiewerkzaamheden en trainingen die mogelijk komende periode gepland staan bij u worden zoveel als mogelijk remote uitgevoerd. Activiteiten welke niet remote kunnen plaatsvinden, zullen in nauw overleg met u worden verschoven naar een later tijdstip.

Helpdesk/Support
Voor uw vragen kunt u gebruik blijven maken van de reguliere communicatiekanalen met onze MOOR Helpdesk zoals telefoon, e-mail en online chat. Deze kanalen blijven zowel intern en extern 100% bereikbaar voor klanten en medewerkers. Al onze medewerkers beschikken over laptops en kunnen via remote toegang vanuit andere locaties blijven werken.

We hopen, samen met u, deze coronavirus-periode zo goed en effectief mogelijk door te komen en wensen u vooral een goede gezondheid toe.

Categorieën