‘Regie op de volledige kabels en leidingen keten’

Het MOOR Platform® is in Nederland inmiddels dé standaard voor het ondersteunen van alle processen die te maken hebben met het plannen, vergunnen, uitvoeren en administratief afhandelen van werkzaamheden aan de ondergrondse infrastructuur.

Het MOOR Platform® is samen met gemeenten, netbeheerders en aannemers ontwikkeld. Deze samenwerking zorgt voor optimale acceptatie bij alle betrokken partijen, met alle relevante informatie voor alle betrokken partijen.

 
MOOR platform®
 
Geo - informatie
Project Initiatie
Project Afstemming
Voor-
bereiding
Facturatie
Archivering
Management informatie
 
 
Met MOOR Platform® kunt u

‘Sneller werken, beter beslissen’

 

De praktijk laat zien dat het MOOR Platform® daadwerkelijk bijdraagt aan verbetering van regie, samenwerking en sturing op het terrein van graafwerkzaamheden. Dit komt ook tot uitdrukking in de tijdswinst die geboekt wordt door versnelling van de afhandelingstijd dankzij de ontsluiting van kwalitatieve informatie en het kaartgebaseerd werken.

Aansluiten op het MOOR Platform® kan voor iedere vergunningsverlenende instantie op een eenvoudige en snelle manier, met een minimale inspanning. Ontzorging is hierbij een een belangrijk speerpunt waarbij kwaliteit en transparantie van de dienstverlening altijd voorop blijft staan.

MOOR biedt een totaal oplossing voor de gehele keten.

 

Hoe werkt de Gemeente Hengelo met het MOOR Platform®? Sjors Wermink neemt u mee.

Snel

Binnen een maand operationeel!

Het MOOR Platform® is een flexibel systeem dat binnen een maand eenvoudig is in te richten naar uw lokale wensen. Het is zeer gebruiksvriendelijk; na een korte opleiding kunt u direct aan de slag.

Minimale inspanning

Maximale investering van 2 dagen!

Als internettoepassing is het MOOR Platform® 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar en zijn wij (en niet u) verantwoordelijk voor performance, beheer en onderhoud.

Maximaal ontzorgen

Optimale ondersteuning!

Wij verzorgen het gehele aansluittraject, inclusief het informeren en opleiden van de netbeheerders en aannemers. Eenmaal aangesloten, verzorgen wij het accountbeheer en is er de MOOR Helpdesk waar u terecht kunt met al uw vragen.

Geen verrassingen

MOOR Platform® is een totaaloplossing!

Met het MOOR Platform® kiest u voor het gemak van een all-in-one oplossing en komt u niet achteraf voor verrassingen te staan. U kiest voor zekerheid. Een webapplicatie met toekomstperspectief, dat zich continue blijft ontwikkelen.

Resultaat

  • Minimale overlast en hinder
  • Maximaal inzicht
  • Alles digitaal
  • Voldoen aan wet- en regelgeving, zoals BAG
  • Verbetering communicatie
  • Tijdswinst door versnelling afhandelingstijd

Toekomstvast

  • MOOR Platform® is onze core business
  • Voorbereid op BGT
  • Sinds 2007 bewezen oplossing
  • Blijvend innoveren
  • Blijvend geïnspireerd door onze klanten
  • Gedreven door klanttevredenheid
MOOR werkt volgens onze klanten
Bert Cijnssen Gemeente Brummen
'“De opzet van de Klantendag zo houden, mooi dat er gekozen kan worden in sessies waar werkelijk de interesse of nodige kennis kan worden opgedaan. Ik vind het prima zo!”'
Esther Christis Gemeente Lopik
'Als informatie adviseur hecht ik waarde aan goed contact met onze leveranciers. Met MOOR was dit persoonlijk, vlot en professioneel. Zo zie ik het graag!'
'Facturering verloopt veel sneller!' Nella Broekhuizen Gemeente Achtkarspelen
'De afrondende fase bij werkzaamheden alsmede facturering, verloopt nu veel sneller dan vroeger. Omdat in MOOR alle contactgegevens staan, kan ik vlot en gericht alle betrokkenen bereiken!'
Marco van den Born Gemeente Westervoort
'Als je de MOOR Helpdesk belt met vragen is er binnen 5 minuten een reactie of als je de voicemail inspreekt, word je snel teruggebeld.'
Maarten van der Veer Gemeente Wageningen
'Door de invoering van MOOR is er in de gemeente Wageningen meer grip en overzicht ontstaan op kabels en leidingen beheer. Hierdoor is ook duidelijker wat de opbrengsten zijn voor degeneratie van de verharding. Waarde vermindering van je areaal wordt hiermee voorkomen.'
Erik van Iperen Gemeente Vianen
'Ik vond de Klantendag een hele nuttige, leerzame, leuke dag!'
MOOR Platform® werkt!
Roel van Haren | Accountmanager

“Vanuit mijn functie als accountmanager onderhoud ik het contact met zowel nieuwe als bestaande gemeenten over de mogelijkheden en oplossingen die MOOR kan bieden. Indien u geïnteresseerd bent in het MOOR Platform®, neem dan contact met mij op”.

Stel een vraag aan Roel »
MOOR biedt meer!
Saskia Willems | Accountmanager

Als accountmanager bouw ik graag duurzame relaties op. Toegevoegde waarde leveren aan de doelen waarvoor een gemeente gesteld staat. Dat geeft mij voldoening en plezier. Meer weten over de mogelijkheden van MOOR? Ik kijk uit naar uw reactie. “

Stel een vraag aan Saskia »
MOOR biedt meer!
Luuk Spijkers | Accountmanager

“Als accountmanager ben ik resultaatgericht, sta open voor verschillende gedachten, belangen en verantwoordelijkheden. Ik vind het een uitdaging om deze samen in kaart te brengen. En in te richten in onze SaaS oplossing. Ook het volgen van de trends en marktontwikkelingen zijn hierin belangrijk. Heeft u interesse in het MOOR Platform®? Neem dan contact met mij op.”

Stel een vraag aan Luuk »